שאלות נפוצות


איך לבצע הזמנה באתר?
ניתן לבצע רכישה ללא רישום, כאורח. יש להזין את פרטי פרופיל המשתמש, מייל וסיסמא ולהתחיל להכניס פריטים לסל הקניות. בסיום יש לגשת לסיום הזמנה ולתשלום בקופה ובחירת אופן המשלוח. במידה ויש ללקוח קופון יש להזינו בשדה "הזנת קופון".


איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לתת לך את המידע או על ידי חיפוש קוד מעקב ההזמנה שקיבלת בעת ביצוע ההזמנה בדף "מעקב אחרי הזמנה" באתר.


איך אוכל לדעת שההזמנה בוצעה?

בסיום ההזמנה, יתקבל מסך של "הזמנתך בוצעה בהצלחה" עם מספר הזמנה לצורך מעקב + מייל יישלח אליכם.


איך ניתן לבטל את ההזמנה שביצעתי?

לביטול יש ליצור קשר עם שירות הלקוחות בפייסבוק/מייל.


תוך כמה זמן תגיע אלי ההזמנה?

זמני השילוח שלנו משתנים ממיקום למיקום בארץ, סוג הפריט שהוזמן ופרמטרים נוספים. בממוצע מרגע ההזמנה לוקח לפריט כ-21 ימי עסקים להגיע עד לתיבת הדואר שלכם, אך עקב מגפת הקורונה זמני האספקה עלולים להתארך מהרגיל. בכל רגע נתון תוכלו לעקוב אחרי ההזמנה שלכם עם מספר המעקב או מספר ההזמנה שלכם באמצעות דף "מעקב אחרי הזמנה" באתר.


הכנסתי פריט לסל הקניות והוא לא נמצא שם, מדוע?

הפריט ישמר בסל הקניות כל עוד הוא זמין לרכישה באתר. במידה ונעלם, זה אומר שהוא לא זמין יותר למכירה.


האם יש לרכוש בנפרד פריטי גברים ונשים?

 ניתן לבצע הזמנה משותפת של כל הפריטים באתר


האם ניתן לבצע שינויים בהזמנה לאחר קבלת אישור ביצוע?

לא ניתן לבצע שינויים לאחר קבלת מספר הזמנה, אלא לבטלה ולערוך אותה מחדש.


עשיתי 2 הזמנות יום אחרי יום. האם אפשר לאחד אותן?

 לאחר ביצוע הזמנה לא ניתן לבצע שינויים. 

תשלומים וגיפט קארד


האם ההזמנה לתושבי אילת היא ללא מע"מ?

האתר מבצע הזמנות לאילת המע"מ כלול במחירי המוצרים.


האם יש הנחות למגזרים מסוימים?

הרשת מציעה חווית קנייה ומחיר אחידה לכל לקוחותיה.

האם ניתן לשלם עם זיכוי באתר?

לא

החזרות וזיכויים


כיצד ניתן להחזיר / להחליף פריט שהזמנתי?

שירות הלקוחות שלנו זמין עבורכם במייל/פייסבוק.


תוך כמה זמן ניתן להחזיר פריט שקיבלתי?

עד 14 יום, מרגע קבלת המשלוח.


כיצד מתבצע ההחזר? ותוך כמה זמן?

שירות הלקוחות שלנו יבצע החזר עד 14 ימי עסקים לכרטיס האשראי או חשבון הבנק.


מדוע לא ניתן להחזיר הלבשה תחתונה?

על פי הנחיות משרד הבריאות חל איסור להחליף פריטי הלבשה תחתונה ובגדי ים.

משלוחים


איך מקבלים את ההזמנה?

ההזמנה תגיעה לתיבת הדואר שלכם או למרכזי מסירה של דואר ישראל הקרובים ביותר לביתכם (תלוי איזור מגורים ושירות דואר ישראל באיזורכם)


מה עלי לעשות אם המשלוח לא הגיע?

אנא פנו אלינו בדף "צור קשר" או במייל/פייסבוק ונעמוד לרשותכם.


מה עלי לעשות אם יש חוסר התאמה בין ההזמנה למה שהתקבל?

יש לפנות לשירות הלקוחות לבדיקה.

מה עלי לעשות במידה וחסר פריט בהזמנה?

שירות הלקוחות שלנו ישמח לבדוק את הנושא עבורכם ולתת מענה מהיר ומפורט ככל הניתן.


מה עלי לעשות במקרה של פגם במוצר בהזמנה?

שירות הלקוחות זמין עבורכם!